Post by trilanamormun on Feb 28, 2022 16:07:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SecretRoom : Room Escape ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SecretRoom : Room Escape IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt alles ▞▞▞
▞▞▞ SecretRoom : Room Escape 2022 version ▞▞▞
Interessant en een beetje spannend spel. Dit leverde handige hints op die het spel gemakkelijker maakten om verder te gaan als je vastzit. Geweldig spel voor het oplossen van mysteries.
Geweldig
geweldige grafiek!
De gameplay is goed, maar het is niet transparant over energie. Er is geen manier om de energie in het spel bij te houden - hoeveel je gebruikt, hoeveel je nog over hebt, enz. Als het spel crasht of je niet goed opslaat (er is geen autosave en de opslagfunctie is opzettelijk glitchy), dan verlies je al je voortgang en energie die je hebt uitgegeven. Geen energie betekent dat je niet kunt spelen en de gratis en verdiende energie is minuscuul. Dus eigenlijk moet je betalen. Nogmaals, de gameplay die ik zag was goed, maar lijkt op oplichterij.
Het lijkt erop dat ik de eerste ben die je spel beoordeelt 😀 bedankt en gefeliciteerd met dit geweldige en goed ontworpen spel ✌
Eerlijk gezegd erg goed. Sommige taken voelen zwaar aan, maar zijn dat eigenlijk niet. Er is maar één raadsel dat ik niet heb gekregen en online heb gekeken (begrijp het nog steeds niet), maar ik heb 2 eindes. Ik heb het afgemaakt dankzij het bekijken van een paar advertenties waardoor ik energie kreeg.Ik hou van de gameplay, grappen, nog veel meer, maar ik hou niet echt van de energie, want ik moet 6 uur wachten om volledig op te laden (ik kan niet kijken ad idk waarom? K.). Normaal gesproken ben ik klaar met het ontsnappingsspel in ongeveer 1 dag. Maar het is goed dat je dat thema hebt, het is uniek.
IK HAAT DIT SPEL IK VERSNEDE MIJN TIJD AAN DIT SPEL MAAR DE ENERGIE BEWEEGT NIET IK WACHT 6 UUR MAAR ER GEBEURDE ER NIETS EN IK WIL DAT DE TIMER SLECHTS 10 MINUTEN OF 1 UUR IS 😤
Goed spel moet energie sorteren
Deze game heeft meer erkenning nodig, het is zo goed, maar ik kan er nauwelijks inhoud over vinden op andere platforms
Waarom kost het energie om te spelen.
Beste, uitstekend, uitstekend, dat is wat ik zou zeggen, de beste die ik ooit heb gespeeld
heel slecht
Ik zou de game 5 sterren geven, maar de energie gaat weg, dus dam snel kost energie voor alles dat zo frustrerend is
Veel van de oplossingen werken gewoon niet. glibberig. & Moeten betalen voor "energie" om te spelen.
Hield van de eerste aflevering, de graphics waren geweldig evenals de puzzels, sommige erg moeilijk, andere makkelijk. Je kunt de energie krijgen om verder te spelen met advertenties, als je niet kunt betalen, bedankt daarvoor! Kan niet wachten op de volgende afleveringen!
SecretRoom : Room Escape சாகசம் kks
het is nogal verwarrend, maar het is een leuk spel dat ik graag speel, dus ik geef jullie allemaal 5 sterren
Spel loopt steeds vast
Ik hou ervan! Je kunt zien dat er veel werk in is gestoken. Karakterbewegingen, de kamers, alles.
1-24 verwijderd/opnieuw geïnstalleerd & een 2e keer gespeeld. Nog steeds geen pt2. Tijdsverspilling. 1-15 het spel had eindelijk een update, dus ik heb het bijgewerkt. Geen verschil. Kan nog steeds niet spelen. Ik ben dol op dit spel, maar het neemt enorm veel ruimte in beslag. 1-14 Ik heb nu meer dan 5K hints verzameld (50 tegelijk) wachtend op pt2. Wanneer is de 'update' klaar? Ik moet de installatie ongedaan maken, deze app is enorm & voor niets ruimte innemen. 1-8-22 Ik vind dit spel echt leuk, maar hoe? Wanneer komt het volgende deel uit? Het is al weken.
Het is oké, maar spaarpunten zijn erg gespreid
Rising Super Chef - Cook Fast Arkade fzh
mooie graphics en de puzzel niet te moeilijk
Vreselijk concept in termen van de energie die nodig is om daadwerkelijk met de omgeving om te gaan. Als je niet "voldoende energie" hebt, kun je zelfs geen objecten combineren of oppakken om te gebruiken. Misschien wel het slechtste UX-ontwerp van een van dit soort games, waarvan ik er veel speel. Het slaat ook je voortgang niet correct op, het brengt je een paar stappen terug, maar het zal het feit opslaan dat je geen energie meer hebt op het punt waar je voor het laatst klaar was. Ik heb het ding verwijderd nadat ik na 5 minuten spelen niet verder kon.
Verhaal zit erg goed in elkaar, heb uiteindelijk beide eindes gespeeld. Kan niet wachten op de 2e aflevering. Vond het energieverbruik vervelend. Het zou beter zijn als de prestatie-energiebeloning op 10-15 zou worden gebracht.
erg leuk spel, geïnteresseerde gameplay
excellent
VOORKOMEN ! Bespaar hier uw tijd en gegevens van. Je hebt energie nodig om zelfs maar in contact te komen met voorwerpen, en de energieën worden niet genoeg gegeven en raken snel uitgeput. Als energie alleen wordt gebruikt voor tips en zoeken dan is dat begrijpelijk, maar nee, je hebt letterlijk voor ALLES energie nodig! Tips, zoeken, voorwerpen pakken enz. Als je geen energie hebt, kun je niets aanraken en het spel voortzetten. Je betaalt de ontwikkelaar of wacht 6 uur om aan te vullen, dit is de slechtste beslissing, zelfs voor een mobiel puzzelspel.
het is leuk
Het is een goed spel, maar de energie raakt te snel op en de puzzel is een beetje moeilijk
het is een leuk spel
SecretRoom : Room Escape Пригодницькі gvhp
Secret Room: Escape room Aventura jty
Dit spel is best cool. Ik vind het leuk hoe het gemakkelijk is om je energie opnieuw te vullen door gewoon naar advertenties te kijken. Meestal geven games je die optie, maar je kunt maar 1 advertentie per 12 uur of zoiets bekijken en dan krijg je er maar 1 van wat je ook probeert te krijgen, maar deze game heeft onbeperkte advertenties en je kunt opnieuw vullen met 10 energie per advertentie. Dus bedankt Devs voor het maken van een spel dat eerlijk is voor mensen met een laag inkomen. Ik ben dol op dit soort detective-/zoekpuzzelspellen!
Spel is goed, grafisch ook