Post by trilanamormun on Feb 28, 2022 15:44:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Escape: Asylum 2022 version ▞▞▞
Adventure Escape: Asylum Avontuur vmn
Beklager vil ikke spille et spill som trenger å se på filene mine osv. mange spill der ute som ikke spør om dette.
Klumpete og irriterende.
Jeg liker dette spillet veldig godt. De tar ikke så mye betalt for hint, i motsetning til alle andre spill som krever mye for diamant eller noe sånt. Grafikken er virkelig fantastisk og historien er helt uforutsigbar. Du vil bli avhengig og tapt i dette spillet, men likevel falt så gøy og lettet etter å ha fullført det. Jeg anbefaler virkelig alle å spille dette spillet, uten tvil.
Det var veldig utfordrende, men til slutt var det gøy
jeg liker spill lime dette, men jeg la merke til i samhandling med gjenstander og låser at du må skyve litt til venstre for å få ting til å fungere..er litt frustrerende, men spillet er morsomt. nok til å fortsette å spille tror jeg...hvis du liker spill som
Jeg vil aldri tillate slike tillatelser som denne appen vil ha over telefonen min! Gi meg en pause! Utover latterlig!
Adventure Escape: Asylum Petualangan xeci
Dette spillet er fantastisk.
Jeg elsker vanligvis AE-spill, men dette kunne jeg ikke engang spille ordentlig. Jeg ville fullført noen gåter og måtte avslutte spillet, og når jeg kom tilbake, ville jeg være tilbake på begynnelsen av nivået igjen. Jeg vil ikke gjøre om det samme nivået om og om igjen. Denne trenger litt arbeid.
Gåtene er morsomme. De gir mening. Noen får deg virkelig til å tenke. Jeg skulle ønske det var flere muligheter til å få stjerner for hint.
Adventure Escape: Asylum Авантуристичке rbs
Dette var jo ikke så verst.
Dette var et flott spill. Oppgavene var ikke veldig vanskelige, og det er ingen annonser. Historien var også bra, men kunne vært bedre, men totalt sett var det en flott opplevelse.
Så langt så bra. Men ikke langt inne i denne. Jeg har spilt noen av de andre spillene deres, og de er gode, jeg tviler på at dette blir mye annerledes. Takk for de flotte spillene, gleder meg til nye. Absolutt last ned hvis du liker mystiske historier og gåter av typen rømningsrom. Prøv også deres andre spill, spesielt hvis du liker dette. Jeg er hekta og spiller inn i de eldre nå.
jeg hater måten du får hint på
Ikke så skummelt, men ikke for vanskelig heller. Gode gåter, og en grei historie. Ikke det beste spillet, men ikke det verste. Alt i alt ganske bra spill og verdt et spill.
Klumpete så langt. Det ser ut til at du må betale for eventuelle hint bortsett fra å legge igjen en anmeldelse som kan gi noe.
Det var bra, men det har bare 10 til 11 nivåer
Dette spillet er ikke så bra, men greit, men det er fullt av mystiske ting
Kontrollene er litt av, du må berøre litt til venstre for det du faktisk går til, gjør det vanskelig å finne ut om du treffer de riktige elementene for spillet. men utfordrende gåter og interessant historielinje! Oppdatering: reinstallert spill og kontroller som er av løst, kan ha vært operatørproblem! flott spill 5-stjerners oppdatering!
Vel endret anmeldelsen min fordi jeg holdt på med note-puslespillet og en av brikkene mine forsvant akkurat da jeg flyttet den rundt... ganske latterlig. Jeg tror jeg bare skal slette fordi jeg ikke kan gå videre siden du trenger 20 stjerner for å hoppe over, noe som er altfor mange...
Du trenger en Facebook-konto for å gå gjennom opplæringen, og jeg synes det er ekstremt unødvendig, og siden jeg ikke bruker Facebook, kunne jeg ikke spille spillet. Du bør gjøre opplæringen valgfri eller i det minste gjøre den slik at du ikke trenger å logge på for å spille den.
Litt enkelt, men hyggelig. Kan bare ikke koble til Google+, så jeg lagrer ikke fremdriften hvis jeg ikke fullfører kapittelet. Fikk heller ikke 5 stjerner for å forlate denne anmeldelsen, så den mistet en stjerne
Traffic Rider রেসিং qvql
Spillet er ok. Hint virkelig suger.
Likte historien og slutten var virkelig overraskende. Oppgavene var interessante og utfordrende. Ser frem til å spille andre spill av denne utvikleren.
Ingen måte å få veiledning på. Lovende... opp til nivå 3. Men så bare frustrerende.
Spillet var for enkelt til å fullføre avslutningen på 2 timer
Har akkurat begynt å spille
Du må betale for å få hint. Fjernet appen fra telefonen min, ikke imponert i det hele tatt.
Jeg var i ferd med å gå tilbake og gi Space Escape-spillet fem stjerner -- i motsetning til de fire stjernene jeg forlot -- fordi det er gratis og jeg fant meg selv med lyst til å gå tilbake for flere Haiku-spill. Så jeg spilte dette ett sekund. Det var mindre interessant. Oppgavene var repeterende og ikke utfordrende. La meg imidlertid avklare. Gåtene bruker litt tid på å finne ut hvordan de skal løses, men når du først ser hva de går til, er de litt triste. Historien var ikke overbevisende. "Kunne jeg gjøre det bedre?" kan du spørre meg, siden jeg er kritisk, og svaret er nei. I alle fall fordi jeg ikke kan male eller programmere. Men som en som liker eventyrspill, mangler denne. Den er søt, den er godt malt, men den trakk meg bare ikke inn.
Tvinger deg til å "like" og/eller vurdere. Annonser, annonser, annonser. Bør fjernes fra lekebutikken.
Telefonen blir varm mens du spiller. Skissemessige tillatelser. Hvorfor ringer du tillatelser og GPS-plassering? Mangler du prestasjon for lockpick?
det er ok så langt.
mye enklere enn andre historier. det er fortsatt engasjerende og morsomt. Jeg elsker denne serien med spill.
Adventure Escape: Asylum Dobrodružné posh
Jeg har lett etter et spill som dette, og nå har jeg mange av dem. De er utfordrende nok til å holde deg i gang en stund. Ikke begynn å leke for nær sengetid...... veldig avhengighetsskapende. Det er fint å kunne spille og ikke betale eller bli plaget av tillegg hvert sekund. Takk skal du ha!! Jeg elsker elsker disse!
Fint spill noensinne
Sitter fast i spillet. Jeg fikk alle ledningene riktige på 9. nivå, ett nivå igjen, men det gjorde ingenting. Kastet bort tiden min ordne og omorganisere ledningene på nytt. Så endte opp med å se Youtube for gjennomgangen. De gjorde det samme som meg, men mine gjorde ingenting. Veldig skuffende.
fungerer ikke bra
Avinstallert. Rett etter opplæringen ble jeg møtt med en strømførende ledning, kunne ikke røre den med bare hendene. Gikk for å hente hanskene ut av inventaret... kunne ikke klikke på NOE derfra. Inkludert hint-knappen. Veldig skuffende.
Jeg elsker denne typen tema- og puslespill, men .. stemningen, spesielt sfx er vanskelig som for mye levende for dette temaet, og det gjør meg forstyrre å fordype meg i det.
Fullførte første kapittel. Så langt ikke et dårlig spill. Vil oppdatere anmeldelsen min etter mer kapittel. Fullført mer kapittel. Har det gøy. Ikke for vanskelig eller lett akkurat nå. Vil fortsette å spille. Gjorde kjemioppgaven. Har ikke drevet med kjemi siden videregående. Litt tøft. Kom gjennom det. Har det fortsatt gøy.
Spillestilen er spennende, men kan oppsummeres som "uklare instruksjoner, diglett sitter fast i brødrister." Det må være et mer sammenhengende "finn de skjulte elementene"-oppsettet.
Det er et flott spill gratis. Det er litt vanskelig og krever ettertanke. Det er en god utfordring for de som liker utfordringer. Det gir deg knapt noen hint, så det gjør det litt utfordrende totalt sett. Etter å ha fullført spillet gir jeg 3 stjerner for flott spill, men det kan være svært utfordrende for andre med få eller ingen hint. Du må også trykke litt til venstre for å gjøre utfordringer og rom kapittel 9-10 spesielt 9. Vennligst fiks!!!!